#1 Skrevet November 22, 2008 Min søster har nylig kjøpt seg en '97 A4 1.6 Avant. Hun fortalte meg at hun syntes at servostyringen var altfor lett, selv i motorvei-hastighet, og dermed lurer jeg på, har denne bilen Servotronic (progressiv servostyring), eller er det noe som kan gjøres for å få styringen til å oppføre seg tyngre? Hun nevnte at bilen er så lett på rattet at det nærmest er vanskelig å holde kursen hvis det blåser en anelse. Min tanke er at om servotronic var tilgengjelig på en 97 A4 så er vel ikke en ribbet 1.6 det mest vanlige stedet å finne slikt? Noen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2008 INgen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2008 Er ikke sikker, men tror det er en justeringsskrue på tannstanga som kan regulere hardheten på styringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...