#1 Skrevet November 23, 2008 Hei. Har en polo 91mod 1.3L Har et problem med at motoren stopper i nedoverbakker spesielt når bilen har stått parkert nedover. Og når jeg stopper opp og prøver å starte den igjen, så går den i noen sekunder og dauer. Når den først starter til slutt så går den fint på tomgang. men med en gang jeg prøver å gi gass så dauer den igjen. og bilen rykker seg ikke. Lot bilen stå en time og kommer tilbake til den der den stoppet. startet den på først forsøk. og jeg kunne kjøre hjem helt uten problemer. Har skjedd 2ganger i det siste. Hva kan være gale? Tusen takk til alle tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2008 Drivstoffilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2008 Drivstoffilter? Har tenkt på det at den ikke får bensin. men synes det er litt rart at det er bare nedover den tuller seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2008 Då så det ut som feilen var funnet. Var irr på stikkeren som gikk innpå coilen. +den ene ledningen var løs i stikkerhuset. så disse ble fikset. Og no går bilen som en klokke igjen. Har ikke fått fram feilen igjen etter en god kjøretur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...