#1 Skrevet November 23, 2008 Bilen slutter å dra/fjusker ved turbotrykk over 0.5bar. Har en 320hk chip av ukjent merke og en K26 turbo. Det kan virke som bilen får for lite bensin eller at den tenner dårlig. Lyden er en slags dirre lyd i eksosen. Jeg gir på og trykket bygger seg opp så plugselig "DRRRRRRRR!" i eksosen, høres ganske godt og er meget irriterende. Har bredbåndslambda med digital måler inni bilen og jeg klarer ikke se at det er noe problem via den. Hva er det som gjør dette? Dårlig dyser, plugger, coiler? Takker for alle hurtige svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2008 Plugger og coiler.. Typisk feil det.. Er slitne deler, tåler ikke trykk/motstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2008 Var det jeg tenkte..Er sykt irriterende når man gir på og det bare fjusker! Jeg får få tak i nye plugger og 034motorsport high output coiler da:) Så får jeg satse på at det løser problemene mine:) Regner med jeg mister mye effekt når det er sånn uansett hvilke trykk jeg lader så dette må ordnes før det kanskje blir noe isbanekjøring i vinter^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...