Nytt styre Vacn Bergen...Ønskes...

Anbefalte innlegg

Hei sann!

 

Da har jeg bestemt meg for at jeg ikke ønsker og være leder i Bergen lokallag lenger, etter 7 år i styret trekker jeg meg. Jeg har rett og slett mistet lysten og har heller ikke annledning til og holde på så aktivt som jeg ønsker. Og med nytt firma med oppstart i Januar har jeg ikke tid lenger.

 

Så for og gjøre en lang historie kort ønsker jeg at folk melder seg "til tjeneste" for lokallaget nå. Så kan vi ta et møte på dette i Januar slik at vi får startet opp på nyåret med friskt blod og masse vilje!!!

 

 

Så i første omgang ønsker vi andre velkommen til og melde sin int!! så tar vi reste derifra.

 

Vennlig hilsen THOmaz.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folks.....

 

Har vært med siden oppstart av det "nye" styret for ca. 7 år siden og vi har bygget opp lokallaget nærmest fra grunn av... Vi var ikke store gjengen da.. Takket være en flott gjeng i styret med Jan Sagstad som leder de første årene og Thomas de siste har vi blitt en bra gjeng og har hatt en del fine aktiviteter.

Desverre så forsvant treffet vårt på Eikås i år som har vært en fast tradisjon en god stund. Håper virkelig dette kan tas opp igjen på nyåret, da dette liksom har vært "signaturen" til Bergen lokallag og har trekt folk fra både nær og fjærnt. Dette selvom vi har vært så heldig og hatt "litt" nedbør på noen av disse treffene: smil :

 

Jeg har det siste året vært ganske fraværende med tanke på aktiviteter i lokallaget og har ikke fått bidratt så mye som jeg burde med et verv i styret og tror ikke dette vil bedre seg noe fremover heller.

Så jeg vil nok også noe vemodig trekke meg fra styret, det er bedre og få "friskt blod" inn som kan ta lokallaget opp til nye høyder igjen: rock :

 

Oppfordrer her som Thomas om å be folk melde sin interesse, det er sikkert noen av dere som møter stortsett på alle samlinger og det som er ellers, som kunne tenkt seg å få tilført litt mer aktiviteter til lokallaget. Potensialet er stort og det er mange ildsjeler i klubben.

 

Det er god hjelp fra styret sentralt til å få støtte, så her skal man ikke være redd for å stå aleine. Og jeg og sikkert de andre i styret her er gjerne behjelpelig med info og evt. tips..

 

SÅ, er DU full av energi og klar for å ta lokallaget til nye høyder så ikke nøl.. Det er bare gøy og med hele VWAUDI klubben i ryggen så kan det ikke bli bedre: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du trekker deg som leder Thomas.

Er en ærlig sak og si ifra om at lysten og tiden, ikke strekker til lenger.

Har full forståelse for det.

Da er det riktig av deg og gi pinnen videre til noen som har motivasjon,

og føler de har tid til og gjøre en ekstra innsast for lokallaget.

 

Lykke til med det nye firmaet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes eg at Ole Jørgen er en god kanidat som ny lokallagsleder.

Da han stort sett alltid stiller på treff, hjelper gjerne andre medlemmer i laget med vag-com og andre problemer.

Og han er vel stort sett alltid smilende og blid :)

Men spørs jo seff om han selv føler han har tid og motivasjon til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes eg at Ole Jørgen er en god kanidat som ny lokallagsleder.

Da han stort sett alltid stiller på treff, hjelper gjerne andre medlemmer i laget med vag-com og andre problemer.

Og han er vel stort sett alltid smilende og blid :)

Men spørs jo seff om han selv føler han har tid og motivasjon til det.

 

Først må jeg takke for støtten Eivind:)

Når det er sakt så vet jeg ikke hva framtiden sier om tid til overs, da jeg kanksje skal skifte jobb. Blir det jobb skifte vil det nok bli mer reising på meg. Bortsett fra det er dette vervet noe som nok kunne vært artig å være med på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette må du tenke videre på Ole-Jørgen....

 

Man må også tenke på noen styremedlemmer og ikke bare leder. vil annbefale å være minimum tre stk. Leder, kasserer og et styremedlem. Når vi startet opp var vi faktisk seks stykker, dette var fint når vi hadde treff osv.. Nå som vi har vært et mindre styre har vi likevel fått god hjelp fra ildsjeler i klubben når det trengs, så det fungerer det også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas du har gjort en fantastisk jobb:D Takk for at du har brukt tiden din til å gjøre Bergen lokallag til det trivelige lokallaget det er. Takk til deg også Øystein.

 

Lykke til med nytt firma Thomaz!!!

 

Håper flere melder seg flere ildsjeler:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for det med tiden skulle jeg gjerne stilt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes nesten jeg skal nevne Andreas Landsvik som en mulig kandidat.

Han er en entusiast uten sidestykke som alltid stiller opp med hjelp eller moral når det trengs!

 

Han er ikke redd for å spørre å grave og lett å komme i kontakt med uten tvil!:)

Jeg er sikker på at han hadde klart å holde liv i lokallaget på samme gode måte som Thomas har gjort: vinke :

 

Mvh.

Truls Andersen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg? Som sjef?: flau :

Veeel, jeg får vel begynne å komme på treffene våre igjen!! Har så langt i år møtt opp fire ganger... Grunnen til det er byggteknisk teorikurs, som har gått hver bidige tirsdag siden februar/mars.

Lover hvertfall bot OG bedring i 2009:)

Og all ære til lokallagslederen vår for den jobben han har gjort, og fremdeles gjør!

:tilber:

 

Ehm...må jeg presentere meg på en eller annen måte nå?

VACN - Kort fortalt: meldte meg inn i 2006, var medlem i tre kvart år før jeg tok turen på mitt første lokallagstreff. Når jeg kom frem sto det allerede en svart TT og ventet, sammen med sin rappkjefta eier. Fem minutter etter meg kom det en brun Golf 2, kjørt av en som ville koble kaffetrakter til utelysene på stedet: smil : Etter det har jeg storkost meg i klubben!

Min første bil var en Audi 80 (som jeg savner sårt) før det ble VW Caddy siden behovet for en "ikke-så-nøye-bil-med-plass-til-verktøy" meldte seg. Jaggu ble det litt stil over den og etterhvert:)

Men neste gang blir det Audi igjen, uten tvil!!

Privat - ekstremt kort fortalt: jæla grei kar!

 

PS: av hensyn til de involverte har jeg utelatt navn i dette innlegget:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det erbare og melde sin int. Så tar vi ett møte i starten på Januar for og se hvem som kunne tenke seg og ta klubben vidre og hvem som tar dem forskjellige oppgaven.

 

Vi trenger.

 

.Lokallagsleder

.Nest Leder

.sekretær

.Penge ansvarlig.

 

Og ja den rappkjefta eieren var meg....LOL THANKS!

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først av alt Takk Thomas for kanon bra innsats gjennom disse årene! Dersom Jan Sagstad leser her inn enda så må jeg takke han også med det samme :-), bedre sent enn aldri Jan :-) ! Etter at jeg fikk meg S4 Biturbo, har jeg stort sett måtte jobbe utenlands for å dekke regningene, og det ser ut som jeg må fortsette med dette en stund til. Jeg har derfor ikke mulighet til å være med i styret lengre. Håper noen av dere yngre kan erstatte oss gamle slitere og komme med nye ideer og treff !

 

Takk til Øystein og de andre som har bidratt i styret og hjelp på treff disse årene !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vel sumeres med at alle medlemmer av styret og "TEAMET" går. Merker at Elisabeth Thomassen burde bli nevnt som kanidat hvis hun selv vil. Hun har jo allerede litt ledernavn i etternavnet.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker at Elisabeth Thomassen burde bli nevnt som kanidat hvis hun selv vil. Hun har jo allerede litt ledernavn i etternavnet.. hehe

 

Ja, Elisabeth tror eg hadde vert en god leder dersom hun har lyst selv da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå synes jeg at det er veldig synd at hele lokallagsstyret går av samtidig da de ferske som kommer inn gjerne trenger at det er noen der som kan veilede dem litt.

 

Takker for tiltroen Gaute og Stian, jeg skal tygge på det noen dager og se hva jeg kommer frem til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå synes jeg at det er veldig synd at hele lokallagsstyret går av samtidig da de ferske som kommer inn gjerne trenger at det er noen der som kan veilede dem litt.

 

Takker for tiltroen Gaute og Stian, jeg skal tygge på det noen dager og se hva jeg kommer frem til;)

 

Uansett om alle i styret trekker seg, så er de fleste fremdeles aktive i klubben og stiller sikkert opp med hjelp om det skulle være noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig som Vidar nevner og som jeg nevnte tidligere, tror ikke det er noen av oss som trekker ut pluggen helt.. Så man skal ikke stå helt aleine...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA vi hjelper seff til slik at overgangen blir best mulig. MEN er det ingen som er int i og ta over eller??

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert stille opp som kandidat som styremedlem hvis det er behov for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE det virker nesten som om sjefen har litt panikk:)

Har meldt min interesse jeg, venter bare på dato for møtet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger flere en 2 stk her....Alle har jo en mening om alt vi har gjort, så nå er det mulighet til og gjøre noe med det.

 

JAJA Jeg venter iallefall flere int. Møtet tar vi i starten på januar.

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært en idé at de som er 100% interessert i å være med på å danne det nye styret sender en PM til deg, merket med Styret 2009 eller noe?: klø :

Så blir det litt enklere for deg å ha oversikten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert stille om det er ønske om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder herved min interesse jeg også, der hvor det trengs:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bra folkens... Da begynner det å ligne noe: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.