#1 Skrevet November 10, 2004 Jeg får ikke justert spylerdysa bak på min A6 Den starter med å spyle rett opp for så å gå mot høyre. Når viskeren starter å gå mot venstre igjen spyler jeg bilen og ikke vindu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2004 Det har nok ingenting med justering å gjøre. Er "dysedelen" (innerste senter) av akslingen som henger fast i resten (ytterste del) av akslingen. Jeg måtte bytte denne på min forrige bil.. Kanskje den kan løsnes på et vis, men jeg prøvde ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2004 OK. Takker. Får prøve å demontere litt og sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2004 Har samme problem på en A4 avant i familien. Er da at spyleren har hengt seg fast som forklart. Stort sett rust som har gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...