#1 Skrevet November 23, 2008 Hei! Er ny medlemm her så vist jeg gjør noe feil så er det bare å si ifra! Bilen er en 94mod med 185k bak ryggen, motoren er en 1.4l som LANGT ifra drar skinnet av pølsa, men grei nok studentbil! plana var egentlig ikke å lakkere hele bilen, men bare panser(pga steinsprut) og frontfanger var sprukket, da det ble en fargeforskjell så orket vi ikke å lete mer etter fargekoden å lakkerte like så godt hele bilen(liten bil) Resultatet og jobben med lakkeringa ser dere under, synes bilen ble små stilig selv, er fornøyd med tanke på hvordan en klin orginal polo ser ut i utganskpunktet! kom gjerne med tilbakemeldinger! Mvh Bjørn Ole! Sånn var bilen opprinnelig: Så blir fronten knust, men den plastsveiser vi å gjør klar til lakkering: En haug med steinsprut på panseret: Front straks klar til lakkering: Måtte jo ha stjerna i perlemor på panseret: Perlemor legges på: Sånn ble resultatet etter mellomsliping å klarlakk: Men da fargeforskjellen ble for stor fikk jeg sotet rutene og begynte å tenke på lakkering: Ribbingen ble påbynt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2008 Kjekt å ha venner med 10år på baken som billakere: Og fargen ble....HVIT!! Og svart: Panseret ble helt svart i første omgang og det ble litt kjedelig. Men det ble iallefall blankt! Men striper utenpå det svarte gjorde seg: ..... Bildet her ser litt mongo ut i og med at det mangler litt grill å småsnacks, den rødelinja følger helt ifra frontruta og helt ned til fangeren og opp igjen:) Bakfra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2008 Bildene er litt fårlige siden de er tatt me mobilen:/ ser ut som om stripa som følger svartfarga er hakketet, men det er den ikke.. artig å høre tilbakemeldinger, bilen er i skrivende stund snart ferdig, felgene blir lakkert med svart kant med rød stripe rundt iløpet av uka:) Mvh Bjørn Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2008 En ting er sikkert. Mikael er sinnsykt dyktig til å lakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2008 Front og Baklykter er FEIL. Resten ble konge! Bytt lykter, så er du i mål;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2008 ja baklyktene blir litt feil, helt enig! Skal prøve å sløre over de me svartlakk, vist det ikke blir bra så må jeg prøve å finne meg noen som er så mørk som overhode mulig, noen som har noen forslag hvor jeg kan finne slike lykter? da mener jeg ikke org sotete men mørke ifra produsent! Til Helge: Mikael er flink ja, all honør til han! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...