#1 Skrevet November 23, 2008 Har en 99 mod passat, skulle ta ned vinduet i kveld, men det skjedde ikke noe, trodde ruta var spekt fast men neida. Hører att heisen/motoren går og det "knaser" litt inni der når jeg kjører den opp og ned og når jeg tar den ned og prøver og dra ruta opp og ned for hånd så går det helt fint. Og kjører jeg heisen opp igjen så går det da og. Hva har skjedd: klø :????? Dritt hvis ruta ikke henger oppe en gang...Noe som har hoppa av? Håper noen kan hjelpe... Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2008 må bytte hevermekanisme,wirenen er røket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2008 Enig. Den må byttes. helt vanlig problem på disse bilene. Koster en ca 1500kr for en ny. Levers med (metalplaten) og wire 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2008 Enig. Den må byttes. helt vanlig problem på disse bilene. Koster en ca 1500kr for en ny.Levers med (metalplaten) og wire Fytti helvete så dyrt da.... Vanskelig og bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2008 Fytti helvete så dyrt da.... Vanskelig og bytte? Ikkje den store utfordringa, men tar litt tid. Har bytta på framme på begge sider sidan eg kjøpte min passat for 1,5 år sidan.(2000 mod) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2008 Fåes kjøpt repset også. Men husker ikke om wiren var med eller ikke der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2008 Fåes kjøpt repset også. Men husker ikke om wiren var med eller ikke der? Hvor får man kjøpt rep sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2008 Har fått deler nå... Er det mye jobb og bytte hva må gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2008 Det finn du ut av når du begynne å demontere din nisse!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2008 Har fått deler nå... Er det mye jobb og bytte hva må gjøres? Når du tar ut vindus heveren så ta en sterk teip og limer den på begge sider av ruten og over døren. sånn at ruten står sånn som den ville ha gjort nar du ellers har vinduet igjen. så slipper du å ta den ut. Ellers er det bare å skru av og skru det på på samme måte som du tar den av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 30, 2008 Det finn du ut av når du begynne å demontere din nisse!! Må ikke skrive for mye her du nå.. Blir overarbeidet av å taste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 30, 2008 Når du tar ut vindus heveren så ta en sterk teip og limer den på begge sider av ruten og over døren. sånn at ruten står sånn som den ville ha gjort nar du ellers har vinduet igjen. så slipper du å ta den ut. Ellers er det bare å skru av og skru det på på samme måte som du tar den av. Nå er den byttet:) Var kurant, men en del skruing:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 30, 2008 Litt sent siden problemet er fikset, men her er jo en fin step by step bruksanvisning med bilder for andre ettersom dette er et kjent problem på VW (.. ja jeg har byttet på begge sider på min Golf i år: bh : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1015107 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...