kakle lyd fra gir(?). Audi 100 2,5 tdi avant.

Anbefalte innlegg

Hei, var ute og kjørte i dag. la meg på hjul etter en prelude og hadde fult drag på 4 gir. så kubba bilen. prøvde og ta denn på gir uten hell.

slo av tenningen og på i gjenn. da startet denn.

Menn etter dette ble det en kakle lyd under kjøring og og når jeg stå i ro og ruser litt med clutch ute.

Menn trår jeg clutch inn er det stille om jeg står i ro.

Under kjøring kakler det fortsatt om jeg trår clutch inn. lyden følger turtallet på motor.

2 giret ble også tyngre etter denne lyden komm.

Noen som vet hva det kann være?

Synkronisering på 2 og 3 har vert dårlig. menn på 2 giret har det ikkje vert ulyder di siste 3 dagene.

Jævlig iriterende da jeg hentet denn fra verksted med en regning på 10 K på fredag.

Mvh Alf Arne Hauso

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump edi pump.

Funnet ut at det er denne som har tatt kvelden for godt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når du trår inn clutchen blir det stille? Høres ut som utløser lageret det men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, da blir det helt tyst. Menn lyden er slik att det høres ut som råde bank/ att to drev ligger og pusser tenner på en brutal måte. utløser lageret har ikkje laget en enest lyd før. og er også vrien og få i gir nå. må lures i 1-3 og R.

Det hadde vell ikkje blitt problem med gir skifte om bare utløser lageret var gåent?

hatt 2 biler med gåent utløser lager og Ingen av demm har hatt noen lyd i nærheten av denne.

Eller lager disse utløser lagerene en "spess lyd" :S. Min førsteAudi så helt blank angående gir og motor på disse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger help litt hurry angående hva girkasser som passer. CEP skall vistnokk passe, noen andre som skall passe? er to gir stag som går inn på kassa. sku vist hva jeg trenger av kasse så fort så muligt så jeg får sakkfet meg en ny. vill ikkje kjøre Golf mk 2 :P. HJELP folkens. Mvh Alf Arne Hauso

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.