#1 Skrevet November 23, 2008 Hei Litt merkelig feil: Av og til så blinker ikke blinklyset. Det bare står på.. Er det ett releè som er gåent da? Bilen er en 2000 mod. Audi A6 1.9 TDi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2008 Det er mulig at releet har hengt seg opp. Relet ligger vel i nødlysbryteren på dashbordet. Kan jo hør om det klikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2008 Hmm, releet tikker ikke når blinklyset henger nei. Henger ikke alltid da. Har bare skjedd ett par ganger.. Må dette byttes da eller? Koster det mye, og er det en stor jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2008 Husket dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2008 Fy faen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2008 Garantert nødblinkbryteren din som ikke er god, skiftet mange slike når jeg jobber som mekaniker på Møller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2008 Hmm, så relèet ligger i selve nødblinkbryteren? Mye stress å bytte denne eller Roger? Ikke telfeldigvis noen som kan oppdrive ett dele-nr. til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2008 Hmm, så relèet ligger i selve nødblinkbryteren? Mye stress å bytte denne eller Roger? Ikke telfeldigvis noen som kan oppdrive ett dele-nr. til den? Jepp, releet ligger i nødblinkbryteren. Ikke mye stress å bytte det, delenr sitter jeg ikke på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2008 Den er god.. Får bestille en ny bryter om problemet fortsetter.. Noe det sikkert gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 26, 2008 Husker ikke hva den koster selv om jeg har solgt noen utav disse. Men tror ikke den koster så veldig mange 100lapper. Lykke til !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2008 Takker Må bare finne meg ett delenr. så kan jeg vel sikkert finne en billig på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...