Er det holdbart å sparkle listene?

Anbefalte innlegg

jeg lurer rett og slett på noe så enkelt som:

 

er det holdbart å sparkle listene?

 

nå tenker jeg på plastlistene på frontfanger og bakfanger på en 3bg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta vekk listene å sparkle over sprikkene etter de, er d snakk om STORE spor der listene har stått ville jeg ha valgt å sveist de igjen!

 

Mvh Bjørn Ole:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg gjorde på 90'en min var enkelt og greit å gi plastikken to strøk med fyller, for så å våtslipe for å få det glatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg lurer rett og slett på noe så enkelt som:

 

er det holdbart å sparkle listene?

 

nå tenker jeg på plastlistene på frontfanger og bakfanger på en 3bg....

 

kommer jo ann på hva du ønsker å oppnå...

 

ønsker du å fikse en sprekk, så duger det ikke.

men ønsker du å utbedre en bulk så funker det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok ikke sparklet igjenn sprekkene. Gjør ting ordentlig når du først holder på så slipper du å gjøre ting 2 ganger. Plastsveis igjen utsparingene til listene også kan du sparkle og herje.

 

Finner sikkert mange tråder om dette på div forums om du bare gidder å søke litt på f.eks google.

 

Fant ett bilde fra Morten Hansen sin Bolf tråd

 

attachment.php?attachmentid=37277&stc=1&

 

edit: Om du titter litt nøye på bilen din, så ser du at listene ligger litt utenfor fangeren. Så når du du sparkler så vil du få en kul der listen ligger. Om dette blir pent får du selv avgjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommentar til Henriks kommentar: Odd Ivar gjorde en lignende mod på Passat 3b konebilen. Der ble støtlistene plastsveisa fast til fangeren. Dermed hadde fangerne samme fasong som før, men det var ikke noen overgang mellom støtlist og fanger. Selv synes jeg dette så veldig bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte akkurat det samme. Det svaret, kombinert med signaturen som var...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommentar til Henriks kommentar: Odd Ivar gjorde en lignende mod på Passat 3b konebilen. Der ble støtlistene plastsveisa fast til fangeren. Dermed hadde fangerne samme fasong som før, men det var ikke noen overgang mellom støtlist og fanger. Selv synes jeg dette så veldig bra ut.

 

Har ikke bilde av dette? Hadde vært spennende å sett hvordan dette ville blitt seendes ut. Gikk en pasat 3B i lillestrøm området som hadde stylingfanger med slik "støpt" list på frontfangeren. Bare dumt man ikke fikk ordentlig helhets intrykk da ingen av de andre listene på bilen var "colour coded"

 

Tenkte akkurat det samme. Det svaret, kombinert med signaturen som var...

 

Gud elsker alle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bilde av dette? Hadde vært spennende å sett hvordan dette ville blitt seendes ut. Gikk en pasat 3B i lillestrøm området som hadde stylingfanger med slik "støpt" list på frontfangeren. Bare dumt man ikke fikk ordentlig helhets intrykk da ingen av de andre listene på bilen var "colour coded"

 

Da må vi nok be Odd Ivar Aaram om dette. Jeg har dessverre bare sett denne bilen med mine egne øyne - aldri på bilder;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.