#1 Skrevet November 24, 2008 Som topic sier, lurer på hvor jeg kan få kjøpt stabstag bak til Golf 3.. Prøvd og søke på forumet men fant ikke noe om dette, og sjekket rundt på nett.. Men har ikke lyktes i mitt forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2008 I Norge har Autopower H&R og Hellanor fører Eibach. Skal du spare litt cash kjøper du fra ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2008 bsbildeler har jo også endel fra OMP da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2008 http://www.Autospar.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2008 Kollevold.no selger flere typer, ikke spesielt dyrt heller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2008 (endret) Ser det er mange forslag her,men mener du støtdemper tårnstag? eller stabstag under bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2008 Wiechers lager tårnstag bak. Forhandles i Norge av Protrim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2008 er ute etter støtdemper tårnstag mener jeg ja takk for tips, skal se over linker osv nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2008 (endret) Fant dette på bsbildeler.no Litt billig egentlig,men er det bra? Er flere stag på bsbildeler, men ikke til vr6, bare til 1,8/2,0 gti osv.. passer disse på min alikevel? Link: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SBH5331&vg=9932&vgpath=Varekategorier/499/954/707/9302/9932 Bilde: Fant dette på kollevold.no Hvordan festes dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2008 Det siste det festes oppe i toppskruen til demperen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2008 2,0 og vr6 er jo så godt som like med untak av vr6 etter sånn ca 94 for da har de større bremser, så stagene til en 2.0 passer nok helt fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2008 aha! Da vet jeg hva jeg har og gjøre Får bare finne ut hvem av de jeg skal ha først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 25, 2008 (endret) Hva med det staget under mellom bærebruene? De jeg har sett på passer ikke på vr6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 26, 2008 Ingen stag noen kan anbefale? Og som er lett og montere? Og som det går ann og feste belter i.. Det er ikke must,da jeg har ringbolter også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 26, 2008 OMP sine som Kollevold har...Grei pris og god kvalitet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 26, 2008 Kjøp Wiechers-Sport i stål. Det er kraftig, og tåler belter. OMP-stagene er til å feste på demperne, og disse vil du ikke feste beltene i! Gratulerer med bil med riktig merke, Ørjan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 26, 2008 bsbildeler har også OMP, Kollevold er jo ufattelig trege til tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 27, 2008 Kjøp Wiechers-Sport i stål. Det er kraftig, og tåler belter. OMP-stagene er til å feste på demperne, og disse vil du ikke feste beltene i! Gratulerer med bil med riktig merke, Ørjan! Takk for det Skal gå tilbake og se på linken til protrim og se om jeg bestiller i dag eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...