#1 Skrevet November 24, 2008 (endret) På min Golf MKIII VR6 så har jeg følgende elektriske problemer akkurat nå! -Tankmålereren lever sitt eget liv, litt frem og tilbake og opp og ned! Men det virker som om den fungerer ved ca halv tank! Instrumenter er byttet, så det er helt nytt, er dette bare en føler feil i tanken? -Sentrallås som låser seg når jeg trykker inn bremsepedal! Dette er sikkert bare en koblingsfeil håper jeg! Noen som har vært borte i noe lignende før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2008 Sentrallås fungerer, nå er det bare Alarm og koblingsskjema som må sjekkes, en eller annen feil der! Noen som har noen erfaring med tankmåler som ikke fungerer helt som den skal på en Golf MKIII! Kjedelig å ikke vite nøyaktig hva som er igjen av suppe på den! Fungerer stykkvis, viser aldri full tank selv om den er full, etterhvert som jeg kjører beveger den seg litt opp, men kun opp til litt over halv tank! Noen som har peiling på det, hva må sjekkes, eventuelt byttes her, har ikke peiling selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...