#1 Skrevet November 24, 2008 Som dere ser i topic, så sliter jeg med og få opp førerdøra på golfen til svigermor. Virker som det er et stag eller noe som har hoppet av? Dørlåsen går fint, men når jeg tar i håndtak skjer det ingen ting. Er det mulig og få av dørpanelet uten og åpne døra? Eventuelt, noen tips for og få opp døra? Kom hjerne med linker til DIY tråder. Takker for all hjelp. Magnus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2008 kan være så enkelt at dørlåsen har frosset....jeg har opplevd det flere ganger før med VAG...virker som døren er låst, uten at den er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2008 Som dere ser i topic, så sliter jeg med og få opp førerdøra på golfen til svigermor. Virker som det er et stag eller noe som har hoppet av? Dørlåsen går fint, men når jeg tar i håndtak skjer det ingen ting.Er det mulig og få av dørpanelet uten og åpne døra? Eventuelt, noen tips for og få opp døra? Kom hjerne med linker til DIY tråder. Takker for all hjelp. Magnus. Dersom du får vridd om nøkkelen og døren ikke kan åpnes med håndtaket utvendig er enten låsen fryst eller medbringeren knukket (vanlig feil).Det er mekaniske koblingen mellom låsesylinder og låsekassen. Får du åpnet døren via innvendig håndtak?Beveger låsepinnen seg opp når du låser opp bilen? Enkel sak å bytte men du må muligens ha ny låsesylinder. Får ikke av dørpanelet uten å åpne døren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2008 Sleit litt med det samme etter en kald morgen. Den kom seg etterhvert, men har vært vrang i ettertid. Feilen på min er nok i låssylinderen. Jeg fikk ikke opp døra hverken innenfra eller utenfra. Og når jeg først fikk opp døra så ville den ikke bli lukt igjen, måtte låse den så den ikke gikk opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2008 Den kom av seg selv igår. Virka som om det var frosten som spilte oss et puss. For etter ei stund så kom den seg Men takk for tips og innslag folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...