Hvor kan jeg få kjøpt ledninger med farge merking?

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter ledninger som har fargekombinasjoner slik at jeg kan få riktige farger på det jeg monterer i forhold til orginale skjemaer.

Finnes dette og få kjøpt på nettet eller i noen butikker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvor i verden jeg kan få tak i dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.elfa.se eller farnell.no

Eller hvis elektro grossisten Otra har utsalg i ditt nærområde kan du vel få det der også mener jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også om du har et elektrikerfirma, kan du kjøpe hos dem, Norgeseliten el lign.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leter etter ledninger som har fargekombinasjoner slik at jeg kan få riktige farger på det jeg monterer i forhold til orginale skjemaer.

Finnes dette og få kjøpt på nettet eller i noen butikker?

AS Elektro (Bosch) i fredrikstad har som regel mye forskjellige farger og dimensjoner inne. De driver masse med bilelektro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.elfa.se eller farnell.no

Eller hvis elektro grossisten Otra har utsalg i ditt nærområde kan du vel få det der også mener jeg:)

Farnell hadde jo noe men elfa fant jeg ikke noe hos, om du vet hvor elfa har gjemt slike kabler så si i fra...

AS Elektro (Bosch) i fredrikstad har som regel mye forskjellige farger og dimensjoner inne. De driver masse med bilelektro.

Bosch fredrikstad har ikke noen nettside vel?

Det er jo helt utrolig at ingen nettsider selger slikt løst pr meter, det må jo være et marked der ute...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller om du ikke trenger mange meter, gå til en bilopphugger og klipp ut en del av en "feit" ledningsnettpølse fra en eller annen nyere bil der, da har du ymse fargekombinasjoner og dimensjoner.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bosch fredrikstad har ikke noen nettside vel?

Det er jo helt utrolig at ingen nettsider selger slikt løst pr meter, det må jo være et marked der ute...

De har nok ingen nettside nei. Du må nok bare ta deg en tur nedover. Jeg har en kompis som jobber der og han har hjulpet meg med å bygge om ledningsnettet i min bil. Tror han hadde med seg minst 15 ulike fargekombinasjoner den gangen vi gjorde den jobben.

Den eneste infoen du finner på nett er nok denne: http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?q=as+elektro%2C+fredrikstad&bc=0&lineId=Z000H6T7&companyNameSearch=false

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med de nå og de hadde bare tynn kabel 0,25mm2 eller no sånt...

Han sendte meg til hellanor men de har bare helfargede kabler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med elfa, og de har heller ikke slik kabel...

Noen fler ideer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring et elektrikkerfirma da, alle slike firma klarer å skaffe slikt om de gidder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring et elektrikkerfirma da, alle slike firma klarer å skaffe slikt om de gidder.

eg jobber sjølv som eletrikker og har enda ikkje fått taki....

man kan få forskjellige farger, men som to-farget ledning er vanskligare, utan om gul/grønn.

eg sjølv har lilla, gul, grønn, rød, blå, svart, brun, kvit i garasjen som eg fant i ein haug som var søppel fra ein plattform;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.