#1 Skrevet November 24, 2008 Nå som kuldegradene har kommet, så har det også kommet opp en varsellampe på kjølevannet ved kaldstart. Det er som sagt når det er minusgrader ute.. Det blinker et rødt tegn på kjølevannstemp. men forsvinner etter 1min.. Og ja, det er glykol i kjølevannet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2008 Hvit eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2008 nja, når den er kald så er det vel antydning til litt hvit eksos, men har aldri etterfylt frostvæske, om det er topp-pakning du tenker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2008 Sjekk slanger rundt vannpumpa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2008 Men hvorfor får jeg opp varsel om vanntemp da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2008 Sikker på at du ikke mangler en liten skvett i reservoaret? Ofte vært borti kranglete følere nettopp der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2008 skal etterfylle å se, men finner det veldig merkelig at det kun forekommer ved kaldstart, og minusgrader ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2008 Har samme problemet på min 02 S3 inniblandt... Bare å etterfylle ett par dråper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 23, 2008 okei! toppers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 23, 2008 Hadde også dette problemet på s3en å TTen også.. hylte å skrek hver gang det var kaldt.. var også bare å fylle på en skvett der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 23, 2008 På a3en min hadde jeg også det, da var det oljelekkasje over til kjølevæska. ikke like enkelt og greit! Håper du slipper det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 23, 2008 Er nok litt lavt nivå bare. Ved kuldegrader trekker kjøleveska seg litt sammen og vips får du varsel. Når motoren har gått litt igjen er veska varmere og har større volum. Har samme problem på min 2.0 tdi og tar det hele med stor ro (enn så lenge ihvertfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 27, 2008 Har samme problem jeg. Piper og viser signal selvom nivå er korrekt. Prøv å bytt beholder / reservoir til kjølevæsken. Kontakten / føleren er ødelagt / slitt. Eller kikk ned i beholderen så ser du et belegg på kontakten. Det kan skrapes vekk med en kniv også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...