#1 Skrevet November 24, 2008 Hei. Jeg har en -02 Passat med orginal xenon i hovedlyktene. Glassene på disse er etterhvert begynnt å bli veldig falmet og stygge, så jeg lurer på om det går å få tak i nye lykteglass, evt. hvor?, eller om jeg må kjøpe nye hele lykter? Håper noen kan svare meg på dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2008 Tror ikke du får bare glassene, men hvis de er ripete utvendig så kan du prøve dette SONAX Scratch Remover Har selv prøvd det på ripete lykteglass av plast og det fungerer bra. Kjøpte min tube hos Clas Ohlson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2008 Eller bruk Autoglym. Funker også strålende:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2008 Okay, men det ser ut at det er falmet av solen. Litt falmet på innsiden også. Kjipt om jeg må kjøpe nye lykter siden de er så dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...