Ny innsats i Trheim lokallag

Anbefalte innlegg

Ola: Litt urovekkende å høre at det snakkes om meg på div. vors rundt om :P

 

Polering/lakkbehandligs kveld og 0-100 test virker veldig interessant!

Til Våren/sommeren må det da gå an å få en egen VACN-dag på Frøya? Vil ikke til lånke og ødelegge bilen...

 

Mange gode forslag som har kommet fram her, noen må bare stå fram og si seg villig til å ta litt ansvar for at det skjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens! Lenge siden sist! Håper dere finner en habil ny leder og får et styre som klarer de oppgavene dette medfører.

Har jo vært leder og gjorde kanskje ikke så mye bra for klubben, men jeg prøvde.

Vet ikke om det er jeg som er dum, men jeg skjønte ikke denne meldingen jeg Ola. Kan du utdype den litt, så jeg også forstår? Gjør ingenting før jeg vet hva det betyr!!!!!!!

 

Georg: Jann Gunnar med en halvliter er jo som å dytte en femkrone på tyggisautomaten, alt ramler ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du "OLA" komme og ordne opp du da? Høres ut som du har det som trengs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evnt høre etter om en får lånt/leid gamle flystripa på værnes. da kan det både gjøres i klubb regi og lovlig ikke minst :P

 

Jobber natt på værnes fortiden , og har sikla noen ganger på mulighetene for quattro skrens der...

3.2km lang og 70meter brei "vei" hadde vært noe : smil :

 

Hittil har det bare vært Toyota hiace 4wd skrens : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Georg: Jann Gunnar med en halvliter er jo som å dytte en femkrone på tyggisautomaten, alt ramler ut!

Betyr ikke noe annet enn at det er en lett spøk, ift at du var fin i farta på ES pizzakveld noen år tilbake ;)

Kan ikke du "OLA" komme og ordne opp du da? Høres ut som du har det som trengs!

"JEG" tror nok ikke det, nå er det siste innspurt på bachelor, og etter det er det trolig Østlandet som gjelder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betyr ikke noe annet enn at det er en lett spøk, ift at du var fin i farta på ES pizzakveld noen år tilbake.

 

OK! Bare lurt på ka du siktet til! Ja du får ha lykke til videre i klubben! hade

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, skjer a folkens? blir det noe festeligheter fremover eller kun til våren?

 

Hmm, er jann gunnar den nye lokallagsledern her eller det signaturen som er fra ur-tida? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, skjer a folkens? blir det noe festeligheter fremover eller kun til våren?

 

Hmm, er jann gunnar den nye lokallagsledern her eller det signaturen som er fra ur-tida? :P

 

Nei! Jann Gunnar er ikke leder! Og ikke ska han bli det heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei! Jann Gunnar er ikke leder! Og ikke ska han bli det heller!

 

 

hehe da må du se til å skifte signaturen din :P ifølge den så er du lokallagsleder enno :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe da må du se til å skifte signaturen din :P ifølge den så er du lokallagsleder enno :P

 

DONE!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da voldsomt, var ikke mening å være frekk eller no Jann Gunnar...

 

Men uansett, når blir det nye styret offesielt lagt ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble noget temperert stemning her.

 

Uansett; har ikke vært innom på leeenge siden jeg ikke har skilter på bilen - men regner med å være med etter nyttår :) Har ikke vært på så mange treff selv, men håper det kan bli litt aktivitet utenom det å kun stå rundt bilene og sparke på småstein :)

 

Liker forslagene som er nevnt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må nok klare og få til litt aktiviteter. Har i allefall savnet det stort i likhet med mange andre her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til informasjon:

Det nye styret blir offisielt presentert mot slutten av neste uke, det vil si innen 7.desember. Påfølgende mandag, 8 desember er det på nytt lokallagsmøte og dette blir juleavslutningen (regner med det ikke blir så mye oppmøte den 22 des.). Siste møte for det gamle styret med andre ord :) -- :(

 

Vi finner på noe sprell på møtet, men det kan vi ta i dertil egnet tråd :P

Det er fint å se litt engasjement i tråden her og derfor håper at alle kommer på møtet og viser samme engasjement der også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber natt på værnes fortiden , og har sikla noen ganger på mulighetene for quattro skrens der...

3.2km lang og 70meter brei "vei" hadde vært noe : smil :

 

Hittil har det bare vært Toyota hiace 4wd skrens : rolleyes

 

 

Her er det ting på gang, stay tuned! ;):D Ikke 3.2KM lang, men ikke langt unna..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåværende rullebane skal være 3.2km lang :)

 

Den andre vet jeg ikke :D , men får dere til noe jubler jeg :):):)

For jeg sikler hver natt fortiden :(..... ingen humper , ingen brøytekanter.... bare skikkelig flatt og fint....

Og avkjørings sonene er også flate og fine... :)

 

Litt OT: Den ene snøfresen de bruker må virkelig unntatt dagens støykrav :D(kan være noe med at den tilhører forsvaret)

... Mercedes V8, dobbel turbo og ca 1meter rakrør ut fra hver turbo.... , og det blir tilsammen ca 1000hk stor brumlende fres :D

Frontmontert på en Volvo L180 Laster , og skal klare 40kmt nedover rullebanen uansett snømengde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.