#1 Skrevet November 24, 2008 Har kjøpt en Passat 03 mod. Så ser jeg mange fine lister på noen av bilene her på forumet. Lurte på de listene på dørene begge sider som på min bil er svarte. Samme er det to av på bakfanger og front fanger. Vil ha de i samme farge som bilen altså grå. Men ser at det er mange som har krom list på de også. Hvordan orner man det. LAkker dere de først og så setter på krom lista eller er dette noe man kjøper. Send gjerne PM med svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2008 De listene er originalt på Highline modellene, sammen med krommede rails osv. Highline er den modellen som har mest utstyr originalt fra fabrikk. Listene kan nok kjøpes hos din lokale VW forhandler, de kan sikkert lakkere dem for deg også, men det kan du kanskje få gjort billigere andre steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2008 Om du leter litt på e-bay tror jeg du finner noen billige eksemplarer... eller kanskje hos huggeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...