Byggvarmer/Varmekanoner, hvor selges slike i Bergen?

Anbefalte innlegg

treng varme på verkstedet så er på utkikk etter en slik en...

 

Har funnet FOMA sine hos Tess, men sku sett på litt andre for å sammenlignet, gjerne skrik ut om noen vet om brukte som selges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit at dei selger på A-K maskiner i Åsane. Meiner dei er samme typen som FOMA fra tess men med annet navn.

55184670 spør etter Ingvald Brakstad. Eg har ein og Bjørn-Tore har også kjøpt ein der fra.

Min levere 18kw og det varmer heilt greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit at dei selger på A-K maskiner i Åsane. Meiner dei er samme typen som FOMA fra tess men med annet navn.

55184670 spør etter Ingvald Brakstad. Eg har ein og Bjørn-Tore har også kjøpt ein der fra.

Min levere 18kw og det varmer heilt greit

 

Kosta de da? eks mva...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo høre med dei som driver utleie om dei skal bytte ut dei gamel ovnane. feks obs bygg, cramo, bautas, alt i utleie osv osv.

 

eg meiner eg har sett dette på astrup og, på godvik

 

her er vertfall brukt salg

http://www.retrade.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikkje ka dei kosta. var noen lapper. +mva :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte på Byggkjøp for noen år siden. Propanbrenner på 39KW. DEN varmer noe SYKT!!!!!

trur det var rundt 3000,-??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte på Byggkjøp for noen år siden. Propanbrenner på 39KW. DEN varmer noe SYKT!!!!!

trur det var rundt 3000,-??

 

Og da bruker du 10 liter propan i timen:P ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

maskin salg i åsande selger nok brukte. de er flinke på disse jeg er inleid til bautas og kramo så vi leverer til de vis det er noe. de kjøper defekte og fikser de.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da bruker du 10 liter propan i timen:P ?

 

Nope... Har en 17 kg flaske. Den varer LENGE........ Har den bare på minimum da. Går den på "full fittings" går det sikkert ann å bruke opp en flaske på en dag ja??.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.