Anbefalte innlegg

Lurer egentlig litt på den mørke corrado gtoen som gikk på taket. mener han var fra stavanger,og hadde akkurat fått dahlback til og montere r32 motor i den. noen som vet hva som skjedde med denne bilen? under oppbygging igjen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føyk vel ikke på taket men krasja med en parkert bil når han skulle tøffe seg, og han sprang til skogs etterpå : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det den som krasja i bil-xtra supraen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han endte vel opp med å miste lappen

 

Han slapp vel unna uten noe form for straff var det siste jeg hørte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han slapp vel unna uten noe form for straff var det siste jeg hørte..

 

Var det som gikk ut til å begynne med, men endte med "fant ut i dag at eigeren har ikke gått fra dette uten straff... Missta lappen gjor an ivertfall.. mer sa an ikke.. men det var mer.." (sitat fra trim-4-eldre forumet).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det var det som skjedde med den bilen ja. Han kom til meg (i bergen) og kjøpte et corrado skall av meg for ca et år siden så han har vel kanskje det ståendes da til oppbygingen... husker han ble så paff når han kom inn på verkstedet mitt,og sa på stavnger dialekt: Ka faen,har du og en corrado gto: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det var det som skjedde med den bilen ja. Han kom til meg (i bergen) og kjøpte et corrado skall av meg for ca et år siden så han har vel kanskje det ståendes da til oppbygingen... husker han ble så paff når han kom inn på verkstedet mitt,og sa på stavnger dialekt: Ka faen,har du og en corrado gto: haha :

 

Hehe, Kodak moment. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt meg bekjent, så ER (ikke blir) bilen bygget opp igjen, fiks ferdig. Var vel heller ikke R32 motor, men en 1,8t (litt usikker på det).

 

Kan ikke være lenge han mistet lappen, jeg har nå truffet på han flerne ganger. :)

 

Merker det er en del forskjellige versjoner ute-å-går, har også hørt at alt på den skada bilen var søppel også. Men jeg for min del har større tro på historien om at bilen er ok igjen nå. Har mine grunner til å velge den historien. ;)

 

Legger til at eigeren av denne Corradoen er visst sykt flink til å få til ting, og er langt ifra redd for å jobbe "litt".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan godt være at det ikke var en r32 motor i den,men da han var hos meg så sa hanivertfall at corradoen stod hos dahlback racing og da hadde dem ikke bestemt seg helt for motor valg men at dem mest sannsynlig hadde fått tak i en r32 motor og om det gikk i boks så var neste prosjekt å få 4*4 på den....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger til at eigeren av denne Corradoen er visst sykt flink til å få til ting, og er langt ifra redd for å jobbe "litt".

 

Hvorfor plasserer han da bilen hos tresko Hans istedenfor å skru sjøl? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.