Anbefalte innlegg

Her er noen av mine bilder fra SEMA 2008. For de som ikke har vært der, er det bare å begynne planlegge 2009 turen nå :-)

 

Flere bilder på www.fredriksenbil.no

 

 

id_010.jpg

id_011.jpg

id_018.jpg

id_024.jpg

id_026.jpg

id_035.jpg

id_037.jpg

id_044.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst til å fortelle litt on Porscha du har lagd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst til å fortelle litt on Porscha du har lagd?

 

Tja... overtok jobben på oppbyggeing etter en annen kar. Bilen er i utgangspunktet en 92 Carerra 4. Gjorde alt arbeidet for å få den lik en 98' 993 turbo. Bygde om innerskjermer foran/bak, byttet bakplate/frontplate. skiftet bakskjermer, kanaler, plate under frontrute etc. Hadde vel ca 180 timer med ombygging hvis jeg ikke husker helt feil. Knut på SS performance monterte singelturbomotor før ombyggingen, og tok monteringen av bilen etter lakk siden jeg mangler motivasjon til den jobben....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom bil værfall, og tydligvis ikke noe man bare slenger sammen på en helg...

 

Du skal ha skryt for bilene du har bygd! Er flere drømmebiler der jeg kunne tenkt meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt!! Visste ikke at du/dere Fredriksen bil hadde bygd om alle disse! Rått!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fete bilder, likte spesielt sveisen til han i bakgrunnen på det siste bildet du viser i første post (regner med det var han du opprinnelig skulle ha bilde av).. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

whohoo

 

må har vært uheldig å rygga borti noe han stakkaren med lamboen mangla jo bakfanger jo :P

:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert, så samtidig gjennom tidligere prosjekter på din hjemmeside!

 

Må bare si :tilber:

 

Rs4 sedanen du bygde hadde vel vært noe å hatt med til sema? ( vet den er solgt osv osv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

Lekkert, så samtidig gjennom tidligere prosjekter på din hjemmeside!

 

Må bare si :tilber:

 

Rs4 sedanen du bygde hadde vel vært noe å hatt med til sema? ( vet den er solgt osv osv)

 

 

Takk for skryt! RS4 sedanen som er solgt hadde vel kanskje fått en plass ute på fortauet på sema...

 

De fleste av bila der er relativt gjennomførte.... Men en dag med en annen bil, så kanskje....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.