Anbefalte innlegg

Fant ut at dekkene ikke var i den standen de burde, og har et par Nokian Hakka R i 205/55/16 på vei.

(3300,- kr plus 600,- kr frakt er vel ikke så ille... Sharif...)

Hvor er det billig å legge om i Bergen? Har fått pris på 680,- kr og 1200(: eek :) kr...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hørt med bergen bildekk i haakonsvernveien??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hørt med bergen bildekk i haakonsvernveien??

skal høre med de i morgen :)

takk for tipset ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skulle ha 1000,- kr... :(

ganske uaktuelt for 16" det altså...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med Møller? Pris på denne siden av landet er 500,- av/på bil, ferdig montert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe å si på den prisen, men er nok en del dyrere hos møller Drotningsvik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif (som jeg kjøpte dekkene av) påstod de skulle ha 300,- kr for å legge om, selv om jeg kom med dekk som ikke var kjøpt hos de.

Det er det hvertfall ingenting å si på. Nå vet jeg ikke om det er sant, men allikevel.

Skal sjekke med drotningsvik også... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

150,- pr. hjul er absolutt maksimum av hva jeg ville betalt for montering/balansering når man skrur hjulet av/på bilen selv. Det er også den høyeste prisen jeg har hørt noe sted noengang. 1200 kroner for noe slikt er jo som om man skulle tatt 200 kroner for en tyggegummipakke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er Bergen, Europas hovedstad for bedrifter som ikke gidder å jobbe med mindre de tjener rått på deg... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.