#1 Skrevet November 26, 2008 http://fr.youtube.com/watch?v=GJFZhwNYJzo&feature=related Mannen skulle vært skutt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2008 Råeste mannen i gata si han der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2008 Han har tydligvis sett for mye på Fast and the Furious: bh : Skulle vell egentlig hatt en japse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2008 Det som trekker ned er: for liten vinge, for svakt og for lite noenlys, kjørestil, bilen virker myk og høy. Fikser han dette rykker kebabtralla opp noen hakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2008 Nei, årre faen i helvete faen steike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2008 Quattro Mainac!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2008 åååh, var det en audi? trodde det var en bmw eller noe jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2008 Bakfra minnet den, bortsett fra vingen, om min helt originale Toyota Camry fra 1989.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 26, 2008 Hehehe.. morsom film!" Var vel ikke noe S4 det der? Så ikke akkurat villig ut når han skulle spinne rundinger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 26, 2008 åååh, var det en audi? trodde det var en bmw eller noe jeg x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2008 Hehehe.. morsom film!" Var vel ikke noe S4 det der? Så ikke akkurat villig ut når han skulle spinne rundinger.. Er det ikke omtrent slik det er å spinne med quattro og 230hk da? Han fikk nå til til slutt da.. Mulig han ikke brukte diff sperre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 30, 2008 Ah, endelig en med god smak, tenkte jeg skulle kjøpe et slikt kit til å på min B4 sedan også..... Hva prøver han egentlig på? Lage en bil med like mange vinger som på S1 Pikes peak? Voldtekt av S2 sedan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 30, 2008 huff det dær må være en som mora mistet i gulvet med hode først MANGE ganger som liten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 30, 2008 fy faen. er jo total ødeleggelse av en S2 . sku vert skutt denn mannen der. makan til fyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 30, 2008 Alt som er gjort på den er jo reverserbart, er nok noen i klubben hær som har gjort værre ting med en s2. Men stygg det var den:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 30, 2008 Åååååååååå hjelpes.... Tenk å ødelegge enn i utgangspunktet så bra bil så drastisk. De baklyktne er det styggeste jeg har sett. Meste verre enn audi 80 me singelframe front,å det skal gått gjørs........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...