#1 Skrevet November 10, 2004 Det er ikke noen som vet om gunstig frakt på 4stk dekk fra Lier til Stavanger? Kom over noen vinterhjul der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2004 Jeg betalte ca 400 kr for å få fraktet 4 felger fra Møre og Romsdal til Arendal med NorCargo. Kanskje ta en telefon til de og spørre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2004 4-500 kr er ikke så ille for frakt over land og strand.. betalte 475 kr ifra narvik og ned til meg for 4 felger.. så det er ikke så ille i grunn.. tror posten er dyrere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2004 Hvis du ikke har fått sendt de enda så kan jeg sjekke prisen for å få sendt de med DHL hvor jeg jobber ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2004 Takker for svar! Ble ikke noe felgekjøp av det så trenger ikke nå frakt. Greit å vite vist det dukker opp noe igjen. M.V.H Roy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...