#1 Skrevet November 26, 2008 må mann bytte pansre når man skifter til vento lykter å grill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2008 Det er jeg ganske sikker på at du må! Vento panseret er "rett" mot grillen, mens Golf panseret har en "forlenging" ned mot grillen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2008 Hei jeg holder på å skaffe deler selv til vento panser/lykter/grill, Det du trenger er front plata bak fangeren panser grill å seff lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2008 jeg bygde om ventoen min til golf-front, og var ikke nødvendig med noe frontplate? ... de fleste jeg har snakket med, sier at den må byttest, men alt passet i alle fall rett på org frontplate fra vento til golf:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2008 Trenger lykter, panser og grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...