#1 Skrevet November 26, 2008 Hjalp en kompis å bytte seter i en saab 9000 for en stund siden. han hadde vanlige manuelle seter fra før, og satte i elektriske seter fra 9000 aero.. Der lå alt av ledningsnett klart for å koble opp, og regnet med at det samme gjaldt audi, men når jeg var innom møller i dag og spurte så mente de at det ikke var lagt opp ledninger til noe annet enn det bilen ble bestilt med... Noen her inne som vet om dette stemmer? har veeeldig lysst på elektrisk skinninteriør i bilen og til slutt.. hvilke biler kan jeg hente interiør fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2008 Jeg byttet interiør i min A4 avant B6 og det ligger ikke ledninger opplagt til dette. Når det gjelder hva som passer så går sedan og avant om hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2008 Da er det vel bare å begynne å strekke ledninger igjen.. .. vel og merke om jeg klarer å finne meg et dugelig interiør Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2008 Vil interiøret fra S4 passe over i A4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2008 Jeg byttet interiør i min A4 avant B6 og det ligger ikke ledninger opplagt til dette.Når det gjelder hva som passer så går sedan og avant om hverandre. Hmmmm....Trodde ikke avant og sedan bakseter gikk om hverandre.....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2008 Hmmmm....Trodde ikke avant og sedan bakseter gikk om hverandre.....? Joda det passer, eneste du må gjøre er å bytte bakplaten på høyre seterygg (delt baksete) hvis du har rollo. Dette gjelder da kun bytte fra sedan til avant, omvendt så er det raka vegen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...