Anbefalte innlegg

Som topic sier litt om.

Har noen Tsw Vortex i 8,5x 20 Et 35 5-112

Ikke helt strøkene men noen små riper å sår men ikke kast eller noe slikt.

Med helt nye(kjørt 1 mnd) Pirelli Pzero Nero i 235/30-20

Hva kan jeg ta for noe slikt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet/tror noe.. merkelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan tenke meg en plass mellom 10k og 15k men litt vondt å si uten bilder av skader og ny pris på dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen skader.

Kun små riper å bruksting.

Dekka kostet 2900 pr stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de er strøkne (til å være brukt) vil jeg tippe at du kan få rundt 15K for de. Men det er markedet som bestemmer..

Vask, poler og legg ut skikkelige bilder av hjul løst og på bil.

Et pluss er kurrant boltsirkel, dekkdim og ET, så de passer mye forskjellig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke mange som hadde gitt 15000 for brukte 20" som ikke er spesielle. Jeg vil tippe du kan få rundt 10 000. Så fort felgene er brukt detter prisen til halvparten automatisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke mange som hadde gitt 15000 for brukte 20" som ikke er spesielle. Jeg vil tippe du kan få rundt 10 000. Så fort felgene er brukt detter prisen til halvparten automatisk.

 

 

Med Nankang eller Plingplong dekk hadde jeg vært enig med deg ang pris, men ikke når det sitter skikkelige dekk på.

Jeg har kjøpt og solgt en haug hjulsett de siste 5-6 årene og har ALDRI måttet selge noe for halvparten av hva jeg ga for det.

Men som sagt, markedet bestemmer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm

Takker for innspill

Syntes kanskje 10 er litt lite da dekka kostet i overkant av 11K.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel egentlig irrelevant om hva vi her inne sier at du kan få for de, det er hva markedet vil gi som har noe å si. Bare å prøve å sette de til 15, så finer du fort ut hva du kan få for de. Men ville venta til våren, da er markedet mye større. Nå skal vel alle ha vinterdekk : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke mange som hadde gitt 15000 for brukte 20" som ikke er spesielle. Jeg vil tippe du kan få rundt 10 000. Så fort felgene er brukt detter prisen til halvparten automatisk.

 

Er litt enig med Jan Terje her. Det som bestemmer mye av prisen er om det er kvalitetsdekk eller billige dekk. Om felgene er litt spesielle har også sitt å si. Felger som hvermannsen har raser fort i pris.

 

Det med brukt og halv pris kan være så mangt. Er det halv pris av hva det koster eller av hva kjøper kan få det for.

 

Dette er vel hjul til rundt 25000,- så 12-15 tusen er vel ikke helt feil, men som nevnt i tråden så er det markedet og også sesong som bestemmer mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen skader.

Kun små riper å bruksting.

Dekka kostet 2900 pr stk

 

Da har du fått dekka billig, veiledene pris på de er hvertfall det dobbelte..

Sykt dyre dekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte de i høst å har kvittering.

Kom vell på litt over 3000 ferdig pålagt å balansert.

Vurderer å legge hjula ut for salg de nærmeste dagene.

Takk for alle innspill

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du fått dekka billig, veiledene pris på de er hvertfall det dobbelte..

Sykt dyre dekk..

 

Hvis du syntest det var billig, ville jeg bytte dekkleverandør hvis jeg var deg. Det er en ganske normal pris i dag om du ikke kjøper på dekkmann, dekkpartner osv, som ikke har konkurransedyktige priser i det heletatt. Denne dimmen ligger fra 2400 til 3000 kr sånn ca, etter merke selvf.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle salg avhenger av markedet, føler du at du kan få 15.000,- for de så er det uansett markedet som bestemmer. Litt vanskerlig å tippe priser på noe slikt, men får du 10.000,- tror jeg du skal være fornøyd:) Tipper markedet ligger der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også at du vil få mer for de om du legger de på Finn fremfor her på forumet. Her er vi jo bare interessert i å gjøre røverkjøp : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.