#1 Skrevet November 27, 2008 Hei! Lurer på hvilke pærer som er i de forskjellige lysene inne i bilen? Foran, bak, hanskerom osv. Håper på raskt svar, og hvis jeg har posta feil, feel free til å påpeke det:P Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2008 Har du org Facelift? I så fall er det: Hanskerom = x2 W5W (stikkpærer) Under ben foran = W5W (stikkpærer) I tak foran = x2 C5W 42mm og x2 BA9 (9mm vripærer) I tak bak = x2 BA9S (9mm vripærer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2008 Er ikke org facelift nei, den ble født noen få mnd for tidlig;) Men det er vel kanskje de samme pærene? For lysene innvendig er vel de samme som på facelift? Eller tar jeg latterlig feil nå? Takk for svar btw:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2008 Er ikke org facelift nei, den ble født noen få mnd for tidlig;) Men det er vel kanskje de samme pærene? For lysene innvendig er vel de samme som på facelift? Eller tar jeg latterlig feil nå? Takk for svar btw:) Hmm,det tør jeg ikke og svare på desverre.. NP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2008 Ææææ... Kjipt... Jaja:) Får vel sjekke det sjæl når det slutter å regne;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2008 Noen som veit om facelift og pre-facelift har lik belysning innvendig a? For da er Tom Are en reddende engel:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2008 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2008 Har du org Facelift?I så fall er det: Hanskerom = x2 W5W (stikkpærer) Under ben foran = W5W (stikkpærer) I tak foran = x2 C5W 42mm og x2 BA9 (9mm vripærer) I tak bak = x2 BA9S (9mm vripærer) På min 97 B5 sedan er det i tak foran = x2 C5W 42mm og x2 BA9 (9mm vripærer) og W5W bak hver bakdør. I hanskerom husker jeg ikke, men mener det var C5W 42mm. Jeg hadde ikke lys i fotbrønnen. Det beste er jo om du stikker du å ser selv:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 9, 2008 På min 97 B5 sedan er det i tak foran = x2 C5W 42mm og x2 BA9 (9mm vripærer) og W5W bak hver bakdør. I hanskerom husker jeg ikke, men mener det var C5W 42mm. Jeg hadde ikke lys i fotbrønnen.Det beste er jo om du stikker du å ser selv:p Hehe:) Veit det beste er å sjekke selv, men har vært sjuk en stund, så har ikke hatt krefter til å gjøre no;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...