Blinklys fungerer ikke (audi s2)

Anbefalte innlegg

Har et problem på s2`n, blinklysene fungerer ikke. Skjer ikke en dritt når jeg vipper på hendelen. Nødblinken funker.

Ser for meg at det enten er blinklys releet eller selve hendelen. Noen som har noe innspill?

Hvor sitter blinklys releet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det sitter vel i sikringsboksen din det :P

dvs. på førerside heelt bakerst i motor rommet... "oppå hylla" ... bra forklart?

Uansett... sleit med det samme selv, men viste seg å være selvehendelen som var full av drit så jeg mata den med el-rens, jukka hendelen alle veier og så prøvde igjen.. funka som smurt det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det sitter der, har ikke klart å finne det der, men vet det sitter reler under dash også. Men har ingen oversikt over hva som er hva der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stemmer at det sitter rele under dashen på fører sida, men når jeg ser på oversikten så finner jeg det faktisk ikke noen av stedene... eller jo... rele 2 under dashen = side light.. hvert fall det eneste jeg finner som kan minne om blinklysa... rele 2 er riktig nok den andre fra venstre, midterste rekke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs nok om det er hendelen din som er kaputt, hvis blinklysrelè hadde vært defekt, så hadde ikke nødblinken funket heller : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme problem som æ har på s6 n min. men der er det hendelen.

det sjer påre av og til. så gidde ikke jøre nåkka med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten garantert hendelen. Har to-tre sånne som er plukket i deler om du trenger noe for å bygge den ihop :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.