#1 Skrevet November 27, 2008 Hei! Noen som kan svare på hvordan få opnet dreneringene når det ikke er mulig å få noe gjennom der. Lurer også på hvor de kommer ned bak. Håper noen kan svare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2008 Stapp trykkluftpistolen i hullet, blås, og se om du får ut noe møkk. Er det helt grodd igjen må du vel til med noe "piperensere" eller noe får å få staka ut driten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2008 Hvilke dreneringer snakker du om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2008 å beklager glemte å skrive det.......I takluka. Har fått opp den ene framme, men på den andre siden har slangen falt av og det renne vann rett inn i bilen. Så da må jeg vel ned med taket for å få den på plass igjenn. Men klarer ikke å finne der som de skal komme ut bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2008 å beklager glemte å skrive det.......I takluka. Har fått opp den ene framme, men på den andre siden har slangen falt av og det renne vann rett inn i bilen. Så da må jeg vel ned med taket for å få den på plass igjenn.Men klarer ikke å finne der som de skal komme ut bak. De foran går inni A-stolpen og de bak går inni C-stolpen. Tar du av dekselet på siden bakerst, så ser du slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2008 Takker masse for hjelpen, da skal jeg nok finne de i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...