Pære til klimakontroller c4

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få tak i pæren til klimakontrollen ? Er det Kun Møller som har slike ?

Georg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mine hos møller iallefall, kosta flesk.... 20-25 kroner for stk...

Har hørt at noen bensinstasjoner også har disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du tenker bak klima'en så er det samme pærer som sitter bak instrument panelet i bilen, speedometer etc. Man bytter disse på 10 min, og de koster fra 40kr stk på statoil til 10 kr stk på hydro. Prisene varierer alt etter hvor griske selgerne er:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke noe "lager " vare på bensin stasjoner her oppe i trøndelagen hvertfall , prøvd 3 statoil , 2 hydro , 1 esso. thorshov. så i morra sikker jeg en tur på møller tror jeg :) får de koste det de koster.

Er det slike pærer i speedometeret også ? er til S4'en er vel sånn plasma skiver der eller hva det nå heter ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse små vri-pærene selger vel Biltema billig. Har ihvertfall dette i Gjøvik på Biltema. Sto å glante litt på det mens svogeren min handla pærer til japsebilen sin..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sett disse på biltema, bak speedometeret og sånn er det orange eller svarte osram som er 1,1 watt. Jeg byttet ut til 1,2 watt på speedometer og turteller mens bensin måler etc hadde jeg 1,1.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på biltema er lik de som sitter bak på BMW e30 speedo'n for eks. Den typen som er svart sokkel på, 1.2w pærer. Hadde hele poser med disse i på biltema i Gjøvik ved siden av frontlys pærene. Det at de ikke er like flat som de orginele audi pærene har ingenting å si, de passer som bare det;) Bruker slike på min S4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm var å kjøpte 4 stk i dag :) var litt verre den bak speedon å skifte men det gikk.

Men ingen som fortalte meg at når man skifter en så går 5 andre : bh :

må vel til biltema en tur da å kikke :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det at de andre går, er bare problemer med kontakten på de.

Noen må man faktisk ta ut og "stramme" og så må du vri de så de står i skikkelig kontakt.

Test alle med et 9v batteri da ser du hvilke pærer som fungerer og hvilke så er defekte, prøver du dette i instrument panelet så får du en haug defekte pærer som fungerer. Stram litt på de og vri di rett så blir det lys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var kun en som var defekt til med i speedon da , den bak opp til 90 :P å den så jeg glødetråden var gått av på.

da var nok et skritt tatt i å få bilen 100% :) Bare resten igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var kun en som var defekt til med i speedon da , den bak opp til 90 :P å den så jeg glødetråden var gått av på.

da var nok et skritt tatt i å få bilen 100% :) Bare resten igjen.

Vi har begynt på akkurat samme sted:p ikke så rart når man har feilen rett i glaninga: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

værste var vel når enn passerer fotobokser i 70 og 80 og du ikke ser talla :)

var vel en drøye 25 kr hos orkdal bil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De selges ihvertfall parvis på biltema, var å sjekka en gang til idag når jeg var å skulle ha noen småting.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker ikke i farten, men var ikke all verden for de. 20-30kr paret mener jeg å huske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærer til climacontroll:

4 pærer totalt.

2 pærer på 1,1W (orange sokkel) -Disse lyser opp displayene på climacontrollen.

2 pærer på 2,1W (lys grønn sokkel) -Disse pærene lyser opp tastene rundt displayene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærer til climacontroll:

4 pærer totalt.

2 pærer på 1,1W (orange sokkel) -Disse lyser opp displayene på climacontrollen.

2 pærer på 2,1W (lys grønn sokkel) -Disse pærene lyser opp tastene rundt displayene.

stemmer godt det :P

kjører orange sokkel på de alle no da men, fungerer fint det også. Håper bare det holder i lengden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.