Anbefalte innlegg

Skulle vel hatt en ny front på bilen, og har selvfølgelig mest lyst på S2-fangeren.. Men denne er så og si umulig å få tak i, og de som er å få tak i koster vel flesk...

 

Så lurer jeg på om fronten fra coupe/cab, altså den "vanlige", IKKE V6 / S2 fronten men den med et langt luftinntak over hele.

 

Den går ikke så langt ned som S2-fronten, blir kanskje mer anonym samtidig som man ser at det er noe spesielt..

 

Men passer denne fronten på min 92-modell? Tenker da på skjøtene mot forskjermer f.eks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal passe uten noe videre problem. Det er bare utformingen av nedre delen som er forskjellig i forhold til V6/S2 Coupe fangeren. Husk bare på at den er designmessig forskjellig til 80 sedan/Avant sin V6 fanger. på 80 så er det store plastpaneler, de er ikke å finne på Coupe/Cabrio/S2/Competition. Dermed vil du få forskjellige utseende fangere foran og bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Den skal passe uten noe videre problem. Det er bare utformingen av nedre delen som er forskjellig i forhold til V6/S2 Coupe fangeren. Husk bare på at den er designmessig forskjellig til 80 sedan/Avant sin V6 fanger. på 80 så er det store plastpaneler, de er ikke å finne på Coupe/Cabrio/S2/Competition. Dermed vil du få forskjellige utseende fangere foran og bak.

 

Jo jeg har tenkt litt på det også da..

 

Kanskje S2 / comp bakfanger kan gå an ? Spørs jo mye på pris også da såklart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bolt-on det, men bakfangar er jo desto vanskeligare å få tak i. Sidan s2- og comp-bakfangaren blei berre levert på competition og s2-sedan. Så brukt er det nok vanskelig å få tak i ja... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sture Nerhus

er bolt-on det, men bakfangar er jo desto vanskeligare å få tak i. Sidan s2- og comp-bakfangaren blei berre levert på competition og s2-sedan. Så brukt er det nok vanskelig å få tak i ja... : rolleyes

 

Men det er jo noen S2er som vrakes, og jeg har en mistanke om at de fleste har knust front.. Dermed er bakfangeren ofte hel :)

 

Ulempen er vel at det er så få S2 sedaner... Hvis ikke coupe bak-fangeren passer på sedan..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sende deg en PM nå jeg! så skal du vel finne deg en s2 front vettu:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bakfanger på sedan, stasjonsvogn,coupe og cab skal alle vere forskjellige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en flott bil! :P hehe.. Tror helt klart den fronten kan gjøre seg bra på sedan. Jeg har nesten ny front i boks nå, så da er det mulig jeg skal kvitte meg med denne ( bildet ).. Kommer bare litt an på om det blir bytte handel eller kjøp av den andre fronten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.