#1 Skrevet November 27, 2008 noken som veit ka verdien på lambdasonden på ein 92 mod audi 80 2,0 90 hk skal vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2008 399 kr for en ny på biltema, funker helt fint. edit: er det måleverdien du er ute etter så vet jeg ikke Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2008 er billig men varer ikkje..har hatt 2 stykk fra biltema og sluttet og fungere skikkelig etter 2 veker begge gangene på gamlebilen...men er måle verdien i ohm gjennom eg er uter etter for og måle og skjekke om den er gåen.. og litt dump og kjøpe en original uten og vete om den er gåen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2008 Da tror jeg du har noe annet feil.. jeg kjører med slk på s2`en min, har sitti der i 3mnd eller.no nå.. uten noen som helst problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2008 mulig det...originalverksteda til vw audi er gneten på info om sånt så får ikk vite noe med dei på bj rødset as i molde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2008 kan stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...