#1 Skrevet November 27, 2008 Heisann. har akkurat flyttet ned til østfold å trenger å bytte fast lege , noen som har noen å annbefale i rygge , råde eller moss? Takk for svar. Mvh forvillet hedmarking! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2008 Catosenteret i Son;) Lause på og dele ut sykemeldinger hvis det var det du tenkte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2008 HAHA dust.. skulle hatt en lege som er flink jeg, ikke raus med sykemeldinger Det skaffer jeg fint selv;p hhaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2008 Mye jeg kan fikse deg i Moss, men fastlege er jo ikke akkurat dagligdags:D hehe Men uansett lykke til, er vel muligens bedriftslege for Møller som igjen kanskje kan henvise deg til en fornuftig lege. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2008 heheheh;D Tenkte som så , dette forumet kan man jo snart få svar på alt fra hvordan man finner tappe pluggen til hvordan man finner kjærligheten: p så hvorfor ikke fastlege? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2008 heheheh;D Tenkte som så , dette forumet kan man jo snart få svar på alt fra hvordan man finner tappe pluggen til hvordan man finner kjærligheten: p så hvorfor ikke fastlege? Prøv Øyvind Myhre, fin fyr, lite venting ved time og ordner stort sett time på dagen hvis det er nødvendig. Holder til i Moss sentrum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2008 Prøv Øyvind Myhre, fin fyr, lite venting ved time og ordner stort sett time på dagen hvis det er nødvendig.Holder til i Moss sentrum. Takk for svar! skal se om han har ledig etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2008 Flere forslag eller erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2008 Catosenteret er faktisk ganske bra, gikk der på opptrening i 2 måneder etter en kollisjon for ett år siden... og var en del oppe på legekontoret, hyggelige folk, mye bedre enn legekontoret her hvor jeg bor hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2008 Hvor er nå dette? Skal jeg sjekke ut! må snart få ordnet det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2008 Det ligger i Son, så er jo ikke i Østfold da, ikke så langt unna moss, og gamle veien fra moss til son er morsom å kjøre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2008 Stemmer, var vel det bjørnar pratet på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 29, 2008 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 29, 2008 Bare hold deg unna bildstet i råde sentrum. holder til i bankbygget der..får aldri noe løsning på feil når jeg er der:) hvor i råde har du flyttet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 29, 2008 Bare hold deg unna bildstet i råde sentrum. holder til i bankbygget der..får aldri noe løsning på feil når jeg er der:) hvor i råde har du flyttet? Har hørt han er grei å holde seg unna, samt han sandnes i rygge. Bor i stensrud veien, bortved smart der. Du er fra råde du eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 29, 2008 ja bor i råde jeg og.. er vel ikke langt unna deg. bor i ørneveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 29, 2008 Tror han ene jeg jobber med, daniel kubberød bor der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 29, 2008 spørs jo hva du jobber med da:) du kjører vel inn samma veien som meg...jeg har en blå a4 avant og en svart bmw coupe som fruen har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...