Beste limet å bruke i minusgrader?

Anbefalte innlegg

Hva er det beste limet å bruke for å feste stylingdeler på denne tiden av året......Har en takspoiler som skulle vært montert for LLLLLLLLLLLLLLLLLenge siden.

Har en tube Tec7 liggende.

Hva sier folket?

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tec7 tar vel opp mot 24 timer å tørke. Da med rundt 20 graders temp. Ville vel heller tatt noe enkelt som blank sika. Dette og tar tid for å hefte, men fest spoileren godt med noe duck tape til taket, og evt ruta om mulig. Sika funker bra under lave temperaturer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å legge en presenning over bilen sette en varmeovn under presenningen? jeg ville jeg brukt en varmeovn av oljefylt radiator typen siden denne ikke gir noen brannrisiko. Da burde du få grei temperatur for å lime.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De flesta av produkter som sica, tec7 osv.... er ikke brukende i minusgrader. de fryser bare og tørker ikke. De fleste limprodukter må ha min 5 grader for å fungere, og de tørker ca 2 mm i døgnet.

Jeg ville enten fått lånt meg en garasje, eller venta til våren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lån deg en garasje :) Tørker ikke i minus bare fryser! Kan bruke screenfix fra Kent. Det bruker jeg mye og det sitter, egentlig et rutelim. Men helt fint å bruke på det meste

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står nå på tuba hva arbeidstempen er og men;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mange svar her karer! Ikke så dumt med presenning kanskje......Får se hva jeg går for, men må nok finne en plass med bedre arb temp en ute i Tromsø.......:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.