#1 Skrevet November 28, 2008 Noen som har peiling på hvor det kan skaffes? tenker i 8 - 8,5 x 19/20. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2008 http://www.e-pages.dk/daek/41/ Her: smil : Ellers er det godt utvalg i stålfelger her:http://www.dackgrossisten.se/Default.aspx Dog har jeg ikke sett noen over 7x17" der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2008 Hva med 11x18 ET-102 til snaue 2400kr stk. Hadde vært vanvittig kult å hatt slike felger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2008 Du får jo de tynne reservehjula i 18" iallefall, de går det jo ann å bredde. 19 og 20 har jeg ikke sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2008 Hadde blitt sært og spesielt med store stålfelger ja! Jeg er helt med, digger slikt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2008 Hva med 11x18 ET-102 til snaue 2400kr stk. Hadde vært vanvittig kult å hatt slike felger da. Det lukter "bling bling island" med den dimmen der;) Neidu, tenker på noe som går an å skru på uten å ødelegge bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2008 Dette er litt offtopic, men spør siden det er min tråd: Vil 9,5x20 et 35 gå på uten å ødelegge bilen? den er ikke senket nå, men må jo det etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2008 Dette er litt offtopic, men spør siden det er min tråd:Vil 9,5x20 et 35 gå på uten å ødelegge bilen? den er ikke senket nå, men må jo det etterhvert. Med 225/30 dekk vil nok det gå bra ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...