Montering av takspoiler audi a3

Anbefalte innlegg

Har endelig fått igjen min s3 takvinge fra lakkeringsverkdstedet , denne komme fra rieger og det fulgte med sikaflex-552 en liten matte til og matte ned med og en liten rød tube.

 

Lurer fælt på hva denne lille rød tuben er ?

Og lurer også fælt på hva tørketiden på dette vil bli i rundt 10grader....

 

Ellers åpen for tips til andre festemidler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kai Olsen

Har endelig fått igjen min s3 takvinge fra lakkeringsverkdstedet , denne komme fra rieger og det fulgte med sikaflex-552 en liten matte til og matte ned med og en liten rød tube.

 

Lurer fælt på hva denne lille rød tuben er ?

Og lurer også fælt på hva tørketiden på dette vil bli i rundt 10grader....

 

Ellers åpen for tips til andre festemidler :)

 

Når jeg festet min så bare mattet jeg ned lakken og smurte sika over hele festeområdet og satte på vingen og teipet den fast med racing tape så jeg kunne kjøre ihvertfall. Tørket til dagen etter og da satt den som f... Står det ikke noe om tørketid på tuben da? Blir sikkert noen dager nå som det er så kaldt. Skjønner ikke helt hva den rød tuben er til. Ville trodd det var primer men den er vel ikke på tube. Tviler på at den skal blandes med sika'n også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag var jeg og hentet vingen jeg hadde bestilt fra Tuningstore. Fikk den ferdig lakkert, så nå er det bare å komme seg i liminga(vil benytte anledningen til å takke gutta på tuningstore for god service, og beklage at jeg ikke fikk hentet den før). Dere snakker om å matte lakken. Hva kan jeg bruke for å gjøre dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag var jeg og hentet vingen jeg hadde bestilt fra Tuningstore. Fikk den ferdig lakkert, så nå er det bare å komme seg i liminga(vil benytte anledningen til å takke gutta på tuningstore for god service, og beklage at jeg ikke fikk hentet den før). Dere snakker om å matte lakken. Hva kan jeg bruke for å gjøre dette?

 

Bruk ett fint sandpapir. Jeg brukte det som fulgte med vingen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.