#1 Skrevet November 29, 2008 Hei Skal bytte all innendørs belysning med LED-pærer (hvite) i min Audi A6 C5 2000 mod. Men hvordan i all verden kommer man til de små leselampe-pærene forran og bak? De store lampene er greie, er bare å pelle ned "glasset", men de små er ingen åpenbar løsning på..? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2008 Har du vurdert å åpne instruksjonsboka di?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2008 Oi så sint..? Instruksjonsboka mi er på belgisk så den har jeg ikke i bilen en gang.. Vet ærlig talt ikke hvor den er, og tviler egentlig litt for at det vil stå der. Min erfaring er at det er kun det selvforklarende som står i den boka dær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2008 Neida, ikke sint. Men stadig vekk imponert over at folk spør om ting, uten å ha lett etter svaret på det mest åpenbare stedet, nemlig instruksjonsboka til bilen sin. Men ettersom den står på belgisk, så skal du slippe å leite i den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2008 Hehe Nei kan ikke belgisk flytende akkurat, så blir litt tungt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...