Støydemping, lettest mulig materiale

Anbefalte innlegg

Hvilken material er lettest mulig til støydemping av karroseriet? Må legge noe bak i GTIen ettersom den bråker noe helt inni granskauen. :P

 

Noe dere anbefaler? Vil ikke det skal veie for mye, ettersom bilen skal brukes en del på bane mest sannysnlig. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få deg et teppe/matte du kan ha baki da.. så kan du enkelt ta det ut ved banekjøring, eller er det hjulbuestøy du får inn i bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dynamat eller lignende veier jo lite i forhold til vanlige asfaltplater.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen er å fore hele bilen med støyhindrende materiell. :) Dynamat, hvor får man tak i det rundt forbi da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenge ikke å fore heile bilen. Nokk med å legge litt asfaltplater på litt strategiske plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenge ikke å fore heile bilen. Nokk med å legge litt asfaltplater på litt strategiske plasser.

 

Asfaltplater er tungt. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en god del Dynamat Xtreme med meg fra USA sist jeg var over, aner ikke om det selges i Norge og frakt blir dyrt pga. vekt, men ligger en god del på http://www.ebay.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den dempe-skumgummien med sølvpapir på tema, eller tilsvarede brukte jeg med hell bak i a4'n. er ca 10mm og relativt lett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema mattene trekker til seg fukt, bare til advarsel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.