Anbefalte innlegg

Mister du kontrollen her så sliter du...Da er det "over and out" på heiltid...

"Håper denne gangen at filmen ikke er postet før. Pleier nemlig uheldighbis å være det 9 av 10 ganger jeg poster noe her på forumet !!!!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer om man kjører i 300km/t med dekk som er laget for f.eks 240/250km/t? Folk som kjører 300 midt på dagen i full søndagstrafikk er sikkert for dumme til å tenke på sånne detaljer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si det ja...ikke vet jeg ;) Ville tro dekka revnet på ett eller anna vis ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si det ja...ikke vet jeg ;) Ville tro dekka revnet på ett eller anna vis ?

Neida tåler det sikkert fint, uten og komme inn på noe dumt så har jeg selv vært i en Nissan Blue Bird i 210 på gamle råtne piggdekk uten pigger. Gikk fint, rista noe sinnsykt, Moss - Fredrikstad gikk på kort tid. Dog ingen trafikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida tåler det sikkert fint, uten og komme inn på noe dumt så har jeg selv vært i en Nissan Blue Bird i 210 på gamle råtne piggdekk uten pigger. Gikk fint, rista noe sinnsykt, Moss - Fredrikstad gikk på kort tid. Dog ingen trafikk.

Hvorfor dro du ikke litt før, så hadde du sluppet å kjøre så fort!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor dro du ikke litt før, så hadde du sluppet å kjøre så fort!

Det er jo bare kjedelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porche: Kills bugs fast.

Audi: Kill bugs faster.

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja , dekk kan jo eksplodere i alle hastigheter..... , har mista et dekk i 70-80kmt på snøføre selv.

Var ikke noe spesielt problem det....

Kunne jeg ha kjørt av veien , snurra og møtt en annen bil..... ja sikkert nok.... , men er ikke vits å tenke på den værste situasjonen bestandig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt merkelig det der med dekk på såpass raske biler her til lands. For du trenger vel kun et dekk som er hastighetsmerket V = 240 km/t på S4 i følge vognkortet mitt hvertfall. (Nå regner jeg med dette er en C4, får ikke sett youtube på jobben).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt merkelig det der med dekk på såpass raske biler her til lands. For du trenger vel kun et dekk som er hastighetsmerket V = 240 km/t på S4 i følge vognkortet mitt hvertfall. (Nå regner jeg med dette er en C4, får ikke sett youtube på jobben).

Nei, det er enn S4 B5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.