#1 Skrevet November 30, 2008 (endret) Hei Etter jeg hadde byttet det plastrøret i øverkant av blokken fikk jeg et problem. Når jeg slår på tenningen slukner ikke glødelampen men når jeg starter gjør den det men begynner da å blinke etter ca 10 sek og da blinker den så lange motoren går. Det eneste jeg tok av var to stikkere som sitter på braketten som må bort og stikkeren til føleren på røret da. Noen som har vert borti det samme eller har et forslag på hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2008 Platrøret? Snakker du om plasthylsa til glødepluggledningene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2008 nei jeg måtte bytte plastrøret som sitter på blokka der kjølevannet går. etter det feilen oppstod men det kan være tilfeldig det da. tenkte kanskje noen av kontaktene som sitter på en brakett jeg måtte fjerne kunne ha noe med saken å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2008 Er det trykk røret som går til innsugsmanifolden du har skiftet? Hadde du på tenning noen gang samtidig som noen av stikkene i motorrommet var avkoblet? blinkende glødelampe indikerer feil på motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2008 Ligger garantert lagra en feilkode som hjelper deg langt på vei. Sjekk bilen med Vag-Com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2008 nei tenningen var ikke på når jeg tok av kontaktene. det er det t-røret som sitter inn på toppen ja ja jeg må nok få noen til å lese av feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...