#1 Skrevet November 11, 2004 Ryktene har svirra et par dager, og ja det stemmer! Bilen er solgt på eksport til England. Har bare vært innom for formelt papirarbeid og klargjøring, shippes til England i morra. Står utstilt hos Autozentrum Sport kun i dag! Vet ikke hva kjøper har gitt, men regga i Norge ville den kosta 5,7 Noen superraske kompaktkamerashots: Fikk ikke til no' brukbart interiørbilde, uansett er det meste dekka til med plast og papp Luftinntaket i midten er ca en halvmeter dypt(!), radiatoren ligger nesten flatt over inntaket og skrår ned i bakkant. "Alt" er i karbon Bilen er forståelig nok låst Sentrummutter og keramiske bremser Helflat under med karbonplater, og skikkelig venturi bak. Bærearmene er også nesten helt flate og aerodynamiske! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2004 Syke syke mann! Må ha tatt jacpot'n og litt til den eier'n der. Så litt merkelit ut med blå sentermuter på ene siden og rød på andre, med mindre det er beskyttelsesplast. Fin fin bil:cool: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2004 Ikke beskyttelsesplast. Sies å være bare for lettere å kunne skille mutterne mellom høyre å venstre. No' dritt å ta feil og dra i filler gjengene vøttø ... men det virker litt for enkelt og dumt, lurer på om det er en viktigere årsak til fargene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn No' dritt å ta feil og dra i filler gjengene vøttø Hmmm???? Detta skjønte jeg ikke... Når du drar til mutteren for å skru på felger o.l, drar du vel alltid mutteren MED klokka??!??? Eller, er det kanskje jeg som er helt på jordet her!??? BTW: Bilen går sikkert dritfælt og sånne ting, men jeg, personlig, syns ikke det er verdens peneste bil å se på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Når du drar til mutteren for å skru på felger o.l, drar du vel alltid mutteren MED klokka??!??? syns ikke det er verdens peneste bil å se på... Gjengene er vel links på ene sida(?), så de ikke skal kunne dra seg løs under kjøring. Jeg er heller ikke heltent på designet, er liksom litt funksjon før form. Likevel var det skikkelig andaktsfølelse å se den Kicker mer på denne enn på f.eks Ferrari Enzo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2004 Okay, tenkte det kanskje var noe ekstra ordinært.. Men da spør jeg igjen, da er det vel sikkert links på den andre sida oxo?? Eller? Høres da relativt fornuftig ut iallefall EDIT: Tenkte meg litt om etter jeg skrev det inn, og mutterene går jo motsatt vei av hverandre da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2004 Den var fin..... hva er spec på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2004 Ytelsene er nok bedre enn designen... Er ikkje så veldig glad i designen på denne akkurat Men det har egentlig ikkje så veldig masse å sei på kva farge det er på hjulboltane. Ser berre på ei side på ein gong likevel Bilen til Meguiars har jo forskjellige felgar på kvar side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2004 Motorjournalen testen en slik en for ett par uker siden, vistnok en helt vill bil.. bare synd at det var dårlig forhold når de testet den men lovde å komme tilbake med ny test senere og da med tørr bane Gleder meg!!! Er dette eneste eks av Carrera GT i Norge? Isåfall er det jo litt dumt at den blir eskportert... Men så kan man jo spørre seg, hvorfor importere fra Norge og ikke fra f.eks. Danmark som har adskillig lavere eksportpriser enn Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Motorjournalen testen en slik en for ett par uker siden, vistnok en helt vill bil.. bare synd at det var dårlig forhold når de testet den men lovde å komme tilbake med ny test senere og da med tørr bane Gleder meg!!! Er dette eneste eks av Carrera GT i Norge? Isåfall er det jo litt dumt at den blir eskportert... Men så kan man jo spørre seg, hvorfor importere fra Norge og ikke fra f.eks. Danmark som har adskillig lavere eksportpriser enn Norge Jeg leste et sted, at hvert land for et bestemt beløp av være type bil, derfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Motorjournalen testen en slik en for ett par uker siden, vistnok en helt vill bil.. bare synd at det var dårlig forhold når de testet den men lovde å komme tilbake med ny test senere og da med tørr bane Gleder meg!!! Er dette eneste eks av Carrera GT i Norge? Isåfall er det jo litt dumt at den blir eskportert... Men så kan man jo spørre seg, hvorfor importere fra Norge og ikke fra f.eks. Danmark som har adskillig lavere eksportpriser enn Norge Danmark har vel ikke lavere eksportpriser på alle biler enn Norge fordi dette avhenger av bilens importpris til det akutelle landet. Siden Norge og Danmark har et noe ulikt avgiftssystem, så vil enkelte modeller være gunstigere å re-importere fra Norge enn fra Danmark (f.eks VW Touareg V10 TDI) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2004 Lærer noe nytt hver dag.... trodde "alle" biler var billigere å eksportere fra Danmark enn Norge jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...