#1 Skrevet November 30, 2008 Begynner å bli slitt cluch på bilen min no, å eg vuredere å bytte.... er dette noke hokkus pokkus? trenger eg noke verktøy for å sentrere cluchen, eller blir den automatisk sentrert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2008 Clutchen må sentreres før motering av girkasse. Har du kjøpt clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2008 Så lenge du setter clutchen i senter så gått du kan så går det fint uten sentrerings dor også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2008 om du ikke er erfaren innen bilmek ville jeg neppe begynnt på dette selv. får du ikke clutchen skikkelig i senter får du ikke inn kassa.. men sentrerings verktøy selges på biltema.. husk at og mellomakselen må monteres rett for å ikke få ubalanse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2008 har mekka masse på bil før, men det var mest cosworth den tiden eg hadde det har aldri skiftet cluch på ein sån bil som dette har ikkje kjøpt cluch ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2008 Er det nok å bare merke melomakslingen ka posisjon den stod i før eg tok den av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2008 Som utrena så burde du klare dette på en dag, hviss du har litt verktøy å velge mellom. Og det med ubalanse på mellomakslingen har jeg aldri hørt om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2008 er vel utrolig viktig og lufte clutchen.. luft i systemet, så har du ikke clutch så fantastisk lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...