Anbefalte innlegg

Begynner å bli slitt cluch på bilen min no, å eg vuredere å bytte.... er dette noke hokkus pokkus? trenger eg noke verktøy for å sentrere cluchen, eller blir den automatisk sentrert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clutchen må sentreres før motering av girkasse. Har du kjøpt clutch?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du setter clutchen i senter så gått du kan så går det fint uten sentrerings dor også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ikke er erfaren innen bilmek ville jeg neppe begynnt på dette selv. får du ikke clutchen skikkelig i senter får du ikke inn kassa.. men sentrerings verktøy selges på biltema.. husk at og mellomakselen må monteres rett for å ikke få ubalanse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har mekka masse på bil før, men det var mest cosworth den tiden eg hadde det :P har aldri skiftet cluch på ein sån bil som dette :P har ikkje kjøpt cluch ennå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nok å bare merke melomakslingen ka posisjon den stod i før eg tok den av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som utrena så burde du klare dette på en dag, hviss du har litt verktøy å velge mellom.

Og det med ubalanse på mellomakslingen har jeg aldri hørt om!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel utrolig viktig og lufte clutchen.. luft i systemet, så har du ikke clutch så fantastisk lenge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.