#1 Skrevet November 30, 2008 I de siste månedene har min Golf IV begynnt og dugge ekstem mye på alle ruter, selv om bilen stort sett står i garasje når den er parkert. Kan ikke se at det er noe fuktigher på gulvtepper eller noe inni bilen. Noen som har tips om hva jeg bør sjekke, etter som dette begynner og bli svært så irriterende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2008 Jeg regner med denne bilen har pollenfilter...sjekk det først. Det gjorde underverker på Passaten min i hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2008 Pollenfilter ble skiftet for ca 8 mnd siden på service. Har tatt det ut i kveld, og det er jo skittent, men ikke så mye (skal bytte i morra for og være på den sikre siden). Noen andre tips en pollenfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2008 Selv om den ser skitten ut så kan den være "våt" uten at du ser det!! skifta pollenfilter til passaten min vår og sommer, da jeg brukte de billige filterne til biltema..... en annen ting er å kjøre med klimaanlegget på gir fuktighet i bilen i kalde dager!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...