Hylende AC-kompressor, A6 4B

Anbefalte innlegg

I det siste har AC-kompressoren min begynt å hyle, noe som er ganske sjenerende og har innsett at jeg må gjøre noe med det. Bilen er en '99 A6 med 2.5tdi (AFB). Regner med at bytte av pumpe må gjøres på verksted? Noen som har noen formening om hva slikt koster? Finnes det evt. sjapper som overhaler klimakompressorer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet min AC kompressor på A4`n i Oktober,dette grunnet hyling/ulyder i fra kompressor ved innslag.Min ble byttet hos Møller,total sum inkl arb ble ca 14K. Selve kompressoren kostet ca 9K alene. Jeg fikk vite at de ikke overhalte slike komponenter,men mulig andre butikker/bedrifter gjør det for deg? Evt hør med NBS om de har en brukt "ny" til deg?

Du kan bytte en slik kompressor selv (må av med ett par bolter,slanger og reimer),men du må få noen til og fylle på ny kjøleveske siden dette tappes av ved demontering av den gamle. :) Koster fort noen kr dette også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.