Plugger og pluggledninger mk1 gti

Anbefalte innlegg

Driver jevnlig og bytter ut slitedeler i motoren og tenkte jeg skulle bytte ut pluggene og pluggledningene.

Da det er sagt så lurte jeg på om det er noen plugger som er anbefalt i forhold til andre? Vanlige plugger, sport plugger, performance plugger? Det er 5E innsug og tomgangsregulator på den hvis det har noe å si?

PLuggledninger blir nok også byttet, hva er anbefalt der? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver jevnlig og bytter ut slitedeler i motoren og tenkte jeg skulle bytte ut pluggene og pluggledningene.

Da det er sagt så lurte jeg på om det er noen plugger som er anbefalt i forhold til andre? Vanlige plugger, sport plugger, performance plugger? Det er 5E innsug og tomgangsregulator på den hvis det har noe å si?

PLuggledninger blir nok også byttet, hva er anbefalt der? :)

Originalt har jeg stort sett benyttet på mine... nå er mye utgått men kan sjekke om jeg har noe liggende.

Mener jeg bestillte ihvertfall originale plugger,rotor og fordeler lokk til GTi i vinter som jeg ikke har brukt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte også mye nytt til min, benyttet orginalt hele veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har også benyttet det meste nytt originalt til nå og kommer til å fortsette med det. :) Lurte bare på om det var forskjell f.eks på perfomance ledninger som det står på mange og vanlige?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.