#1 Skrevet November 30, 2008 Noen som vet hvordan listene sitter fast, og hvordan de demonteres? Må gjøre dette for å kunne fjerne rust før lakkering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2008 Noen som vet hvordan listene sitter fast, og hvordan de demonteres?Må gjøre dette for å kunne fjerne rust før lakkering. Det lurer jeg også på ! stygt me chrom listene rundt. skal lakke de svart:D samme som jeg gjorde me grillen min:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2008 Ingen som vil svare på dette? Jeg lurer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2008 Lurer fremdeles på dette! Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...