#1 Skrevet November 30, 2008 Min Golf II er av og til vanskelig å starte når motoren er varm. Den starter etter noen sekunder, men ikke sånn med en gang som den gjør når motoren er kald. P.S: Det er en automat og jeg bruker ikke gasspedalen når eg starter den. Noen som har noen gode råd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2008 kan vær holdetrykket til bensinen. har du den motoren med det insprøytningsystemet som ser ut som en gasser? mye prob med denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2008 Vanlig enkel forgasser her. 1.6/75 hk. Plugger er byttet. Batteri er byttet. Voltmeteret fra duostyling viser opp mot 14 v under kjøring. Luftfilter er byttet. Slange til innsug er byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2008 Her er en tråd ang. feilsøking på forgasser, i hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2008 Vanlig enkel forgasser her. 1.6/75 hk.Plugger er byttet. Batteri er byttet. Voltmeteret fra duostyling viser opp mot 14 v under kjøring. Luftfilter er byttet. Slange til innsug er byttet. hva me pluggledninger, fordelerlokk, fordeler... Kan ligger der. Og kan ligge på holdetrykksventilen. Men da ville det vell vær problem ved kald motor og. Enkleste der er vell en tilbakeslagsventil for å få bort den. Ellers så er det jo ikke så mye som kan vær problemet på en sånn bil. Går som regel om den får luft bensin og gnist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...