#1 Skrevet November 30, 2008 Hei. Hvordan fungerer startsperra på s4 c4 med AAN motor? starter den litt først for å så stoppe eller starten den ikke i hele tatt? Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2008 Starter vel, å blinker det og så stopper den. Vis bilen er chippet er det ikke sikkert startsperra er der lenger. S4 har vel ikke startsperre med S6 har det C4 altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2008 den kutter ut bensinpumpe vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2008 Har startsperre på min 93 modell S4. Det hadde også André Jaskiewicz på sin 94 modell. Startsperren er av typen Conlog, og forsvinner ikke ved chiping. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2008 takker for meget kjappe svar;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2008 På S6 forsvinner startsperren jaffal ved chip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2008 min starter i allefall ikke i det hele tatt:) bare tenninga kommer på. den er også chippet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2008 På S6 forsvinner startsperren jaffal ved chip. Ved Conlog sin startsperre har du en chipbrikke du må føre inn i dashbordet før du kan starte bilen, så du vet fort om du har startsperre på en slik. Ganske tungvindt å måtte stikke den inn hver gang før du kan starte bilen i grunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2008 Ved Conlog sin startsperre har du en chipbrikke du må føre inn i dashbordet før du kan starte bilen, så du vet fort om du har startsperre på en slik. Ganske tungvindt å måtte stikke den inn hver gang før du kan starte bilen i grunn.. oki, jeg har sånn brikke i nøkkelen jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2008 oki, jeg har sånn brikke i nøkkelen jeg. hvordan hvet du at du har en sånn brikke i nøkkelen? vises den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2008 Conlog-sperren er ikke originallevert av Audi, men var noe Audi-forhandlere i Tyskland ofte ettermonterte grunnet forsikringskrav om startsperre. Den originale sperren ligger i nøkkelen og kom ikke før på A6/S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2008 hvordan hvet du at du har en sånn brikke i nøkkelen?vises den? Ligger en capsel inni så man kan ta ut. Dette er nøkkel med batteri for lyspære, på de andre nøkklene er brikka støpt inni så den ser jeg ikke. Og man ser jo at bilen begynner og blinke når man ikke har nøkkel som er kodet, har man chip uten startsperre stopper ikke bilen med uorginal nøkkel den bare blinker og man får opp feilkode i vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...