Anbefalte innlegg

Hei.

Hvordan fungerer startsperra på s4 c4 med AAN motor?

starter den litt først for å så stoppe eller starten den ikke i hele tatt?

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starter vel, å blinker det og så stopper den. Vis bilen er chippet er det ikke sikkert startsperra er der lenger.

S4 har vel ikke startsperre med S6 har det C4 altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den kutter ut bensinpumpe vel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har startsperre på min 93 modell S4. Det hadde også André Jaskiewicz på sin 94 modell. Startsperren er av typen Conlog, og forsvinner ikke ved chiping.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for meget kjappe svar;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På S6 forsvinner startsperren jaffal ved chip.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min starter i allefall ikke i det hele tatt:) bare tenninga kommer på. den er også chippet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På S6 forsvinner startsperren jaffal ved chip.

Ved Conlog sin startsperre har du en chipbrikke du må føre inn i dashbordet før du kan starte bilen, så du vet fort om du har startsperre på en slik. Ganske tungvindt å måtte stikke den inn hver gang før du kan starte bilen i grunn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved Conlog sin startsperre har du en chipbrikke du må føre inn i dashbordet før du kan starte bilen, så du vet fort om du har startsperre på en slik. Ganske tungvindt å måtte stikke den inn hver gang før du kan starte bilen i grunn..

oki, jeg har sånn brikke i nøkkelen jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, jeg har sånn brikke i nøkkelen jeg.

hvordan hvet du at du har en sånn brikke i nøkkelen?

vises den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Conlog-sperren er ikke originallevert av Audi, men var noe Audi-forhandlere i Tyskland ofte ettermonterte grunnet forsikringskrav om startsperre. Den originale sperren ligger i nøkkelen og kom ikke før på A6/S6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan hvet du at du har en sånn brikke i nøkkelen?

vises den?

Ligger en capsel inni så man kan ta ut. Dette er nøkkel med batteri for lyspære, på de andre nøkklene er brikka støpt inni så den ser jeg ikke.

Og man ser jo at bilen begynner og blinke når man ikke har nøkkel som er kodet, har man chip uten startsperre stopper ikke bilen med uorginal nøkkel den bare blinker og man får opp feilkode i vagcom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.